منو



خلاصۀ مدیریتی

  • ز آن‌جا که انتظار می‌رود تقویت اصول بنیادین در بازار آلومینیوم، منجر به افزایش قیمت‌ها نسبت به سطوح نقدی کنونی گردد، پیش‌بینی قیمت 2,240 دلار در هر تن آلومینیوم برای سال 2019 حفظ شده است. کسری بازار آلومینیوم در سال‌های آتی، چشم‌انداز مطلوبی برای افزایش قیمت‌های این فلز در دوره بلندمدت‌تر رقم خواهد زد؛ البته ریسک‌های نامطلوب ناشی از تشدید منازعات تجاری میان چین و ایالات متحده آمریکا، این دیدگاه را تهدید می‌کنند.
  • چشم‌انداز مطلوب‌تر برای مدت باقی‌مانده تا پایان سال جاری و ادامه آن در سال 2019 بر اساس انتظار افزایش کسری در بازار آلومینیوم به دلیل کاهش رشد عرضه در جهان، شکل گرفته است. تولید در کشورهای مهم تولیدکننده این فلز تا این تاریخ از سال عملکرد ضعیفی داشته است؛ ضمن آن‌که داده‌های با فرکانس بالا که بلومبرگ منتشر کرده حاکی از کاهش 0/5 درصدی تولید در چین و نیز کاهش 2/4 درصدی تولید در روسیه هستند.
  • به‌علاوه، موجودی انبارهای آلومینیوم بورس فلزات لندن همچنان در حال نزدیک شدن به سطوح پایینی است که در گذشته تجربه شده بود. به نحوی که این میزان موجودی از 5/4 میلیون تن در سال 2014 که نقطه اوج آن بود، با افت شدید مواجه شد تا به تدریج در تاریخ اول نوامبر سال 2018 به یک میلیون تن رسید.


فایل نمونه

گزارش تحلیلی آلومینیوم- فصل اول 2019



کلیه‌ی حقوق مادی و معنوی وب‌سایت و گزارش‌ها و اطلاعات وابسته به آن، محفوظ و متعلق به بیزریپورت است.
× چگونه می توانم به شما کمک کنم ؟