منو



خلاصۀ مدیریتی

  • کارشناسان رقم پیش‌بینی شده 1,850 دلار برای میانگین قیمت هر تن سرب در سال 2020 را حفظ کرده‌اند، چرا که انتظار می‌رود قیمت‌ها در سه‌ماهه دوم سال 2020 نسبت به سطوح نقدی کنونی کاهش یابند. علت این مسأله شیوع و همه‌گیری جهانی بیماری کووید-19 است که تقاضای فیزیکی در این بازار و نیز انتظارات سرمایه‌گذاری را تحت تأثیر سوء قرار خواهد داد. البته انتظار می‌رود پس از آن‌که وضعیت شیوع این بیماری در نیمه دوم سال 2020 اندکی بهبود یابد، میانگین قیمت‌های سالانه نیز افزایش یابد.
  • با این وجود، پیش‌بینی‌ها درباره میانگین قیمت سرب در سال‌های 2020 و 2021، همچنان پایین‌تر از سطح قیمت‌های ثبت شده در سال 2019 خواهد بود، چرا که انتظار می‌رود کسری در بازار سرب در سال 2020 کاهش یابد تا جایی که به تدریج در سال 2021 کسری در این بازار جای خود را به عرضه مازاد بر تقاضا بدهد.
  • انتظار می‌رود طی دوره بلندمدت قیمت‌ها همچنان در سطح پایین باقی‌ بمانند، زیرا استفاده از سرب در باتری‌ها (باتری‌های اسید سرب) با یک روند ملایم رو به کاهش می‌گذارد و به تدریج موادی با قابلیت بیشتر در زمینه سازگاری با محیط زیست جای سرب را خواهد گرفت.


فایل نمونه

گزارش تحلیلی سرب



کلیه‌ی حقوق مادی و معنوی وب‌سایت و گزارش‌ها و اطلاعات وابسته به آن، محفوظ و متعلق به بیزریپورت است.
× چگونه می توانم به شما کمک کنم ؟