منو



خلاصۀ مدیریتی

بازار جهانی روی تصفیه‌شده طی سال‌های آتی با محدودیت مواجه می‌شود و در نتیجه آن، روند بهبود قیمت‌ روی ادامه خواهد یافت. پیش‌بینی می‌شود میانگین قیمت هر تن روی در سال 2017 به 2,700دلار برسد و سپس تا سال 2021 به 2,900دلار افزایش یابد.

از آن‌جا که کمبود سنگ معدنی روی موجب کاهش حاشیه سود برای واحدهای ذوب و متعاقب آن محدودیت تولید خواهد شد، تولید روی تصفیه‌شده جهان روند رشد ملایمی را طی خواهد کرد. در دوره بلندمدت‌تر، از آن‌جاکه پروژه‌های جدید به بهره‌برداری می‌رسند و سطح بالای قیمت‌ها حفظ خواهد شد، واحدهای ذوب روی بار دیگر تولید را به‌صورت تدریجی افزایش خواهند داد. پیش‌بینی می‌شود تولید روی تصفیه‌شده در جهان از 14 میلیون تن در سال 2017 به 15 میلیون تن تا سال 2021 افزایش یابد که این موضوع، بیان‌گر میانگین نرخ رشد سالانه 1/9 درصد طی این مدت است.

تقاضای جهانی روی تصفیه‌شده طی سال‌های آتی با کندی آهنگ رشد مواجه خواهد شد و بین سال‌های 2017 تا 2021 سالانه به‌طور متوسط 1/7درصد رشد خواهد کرد که این میزان رشد نیز به چشم‌انداز نامطلوب تولید فولاد در جهان نسبت داده می‌شود. البته این نرخ بیانگر تداوم رکود در رشد است، چرا که تقاضای روی تصفیه‌شده در جهان طی دوره پنج‌ساله گذشته، سالانه به‌طور متوسط فقط 2/2درصد رشد کرده است.


فایل نمونه

گزارش تحلیلی روی



کلیه‌ی حقوق مادی و معنوی وب‌سایت و گزارش‌ها و اطلاعات وابسته به آن، محفوظ و متعلق به بیزریپورت است.
× چگونه می توانم به شما کمک کنم ؟