منو



خلاصۀ مدیریتی

• کارشناسان پس از یک بازنگری صعودی، رقم پیش‌بینی شده برای میانگین قیمت نیکل در سال 2021 را از رقم قبلی 16,500 دلار در هر تن، به 17,500 دلار در هر تن افزایش دادند. این موضوع بیانگر آن است که میانگین قیمت این فلز در فاصله‌ ماه‌های سپتامبر تا دسامبر برابر با 16,672 دلار خواهد بود.
• پیش‌بینی‌ها درباره میانگین قیمت نیکل در بلندمدت کماکان تغییری نکرده و کارشناسان هنوز هم بر این باورند که طی سال‌های آتی قیمت نیکل تصفیه‌شده در سطح بالاتری قرار خواهد داشت.
• پیش‌بینی می‌شود طی سال‌های آتی، مصرف نیکل در جهان از تولید آن پیشی بگیرد و کسری‌های سالانه را در بازار این فلز رقم بزند. البته از اواسط دهه جاری، از حجم این کسری‌های سالانه به طور پیوسته کاسته خواهد شد، چرا که ظرفیت تأسیسات تصفیه نیکل در اندونزی توسعه یافته و با افزایش قیمت نیکل تصفیه شده، زمینه برای رشد سرمایه‌گذاری روی احداث تأسیسات جدید تولید نیکل فراهم خواهد شد.
• رشد در صنعت جهانی تولید باتری‌های مورد استفاده در خودروهای الکتریکی و صنایع ذخیره‌سازی برق در سال‌های آینده، منجر به رشد تقاضا برای نیکل خواهد شد. رشد تقاضا از سوی صنعت جهانی ساخت فولادهای ضدزنگ نیز به دنبال رشد قدرتمندی که در سال 2021 تجربه کرده بود، به تدریج کندتر خواهد شد.


فایل نمونه

گزارش تحلیلی نیکل



کلیه‌ی حقوق مادی و معنوی وب‌سایت و گزارش‌ها و اطلاعات وابسته به آن، محفوظ و متعلق به بیزریپورت است.
× چگونه می توانم به شما کمک کنم ؟