منو



خلاصۀ مدیریتی

• در این فصل کارشناسان در پیش‌بینی‌های خود در خصوص میانگین قیمت قلع در سال 2021 بازبینی به عمل آوردند و رقم قبلی پیش‌بینی شده 23,000 دلار به ازای هر تن را به 28,000 دلار به ازای هر تن افزایش دادند. کارشناسان این بازنگری صعودی را به عمل آوردند تا بدین ترتیب موضوع رشد چشمگیر قیمت‌ قلع و دست یافتن قیمت‌ها به یک رکورد قابل توجه در طول مدت ابتدای سال جاری تا این تاریخ را در پیش‌بینی‌های خود لحاظ نمایند.
• انتظار می‌رود در مدت زمان باقی‌مانده تا پایان سال 2021 روند افزایش عرضه قلع تصفیه شده در بازارهای جهانی به تدریج سرعت بیشتری به خود بگیرد که در صورت تحقق این امر، محدودیت شدیدی که از ابتدای سال تاکنون بر بازار قلع حاکم بوده، به تدریج برطرف می‌گردد. البته، به دلیل محدودیت‌های ناشی از اعمال تدابیر قرنطینه‌ای در کشورهای بزرگ تولیدکننده قلع از جمله اندونزی و مالزی در سال 2021، سرعت رشد تولید بار دیگر محدود خواهد شد.
• طی دوره بلندمدت، رشد تولید قلع در اندونزی، در معرض تبعات ناشی از اتخاذ خط‌مشی‌های زیست محیطی قرار خواهد گرفت و نسبت به این مسأله آسیب‌پذیر خواهد بود. برای مثال، شرکت پی.تی. تیماه که تمام تمرکز خود را به اجرای طرح‌های توسعه‌ معادن فراساحلی معطوف داشته، با مخالفت و اعتراضات جوامع ساکن در مناطق ساحلی این کشور مواجه است.


فایل نمونه

گزارش تحلیلی قلع



کلیه‌ی حقوق مادی و معنوی وب‌سایت و گزارش‌ها و اطلاعات وابسته به آن، محفوظ و متعلق به بیزریپورت است.
× چگونه می توانم به شما کمک کنم ؟