منو



خلاصۀ مدیریتی

• در این فصل کارشناسان در پیش‌بینی‌های خود در خصوص میانگین قیمت قلع در سال‌های 2022 و 2023 بازبینی به عمل آوردند و ارقام پیش‌بینی شده قبلی را به سطوح بالاتر ارتقاء دادند. در نتیجه این بازنگری‌ها، پیش‌بینی میانگین قیمت قلع برای سال‌ 2022 از رقم قبلی 32,500 دلار به 42,000 دلار در هر تن، و برای سال 2023، از رقم قبلی 29,000 دلار به 38,000 دلار در هر تن افزایش یافت. بدین ترتیب کارشناسان موضوع رشد چشمگیر قیمت‌ قلع و دست یافتن قیمت‌ها به یک رکورد جدید در طول مدت ابتدای سال جاری تا این تاریخ را در پیش‌بینی‌های خود لحاظ نمودند.
• احیای روند عرضه قلع در جهان که تا چندی پیش تحت تأثیر همه‌گیری کووید19 کاهش یافته بود، به کندی صورت می‌گیرد؛ چنانکه رشد تقاضا با سرعتی فراتر از آهنگ رشد عرضه، رو به افزایش است و در واقع روند احیای تقاضا کندتر است.
• تا پایان سال 2022 مسأله محدودیت در عرضه قلع در بازارهای جهانی به تدریج برطرف خواهد شد و به این ترتیب زمینه برای تثبیت قیمت‌ها فراهم خواهد شد. البته طی سال‌های آتی، به دلیل این‌که تقاضا کماکان در سطح بالا باقی خواهد ماند و به طور روزافزون از رشد عرضه پیشی خواهد گرفت، قیمت‌ها همچنان رو به افزایش خواهند بود.


فایل نمونه

گزارش تحلیلی قلع



کلیه‌ی حقوق مادی و معنوی وب‌سایت و گزارش‌ها و اطلاعات وابسته به آن، محفوظ و متعلق به بیزریپورت است.
× چگونه می توانم به شما کمک کنم ؟