منو



خلاصۀ مدیریتی

• در این فصل کارشناسان در پیش‌بینی‌های خود در خصوص میانگین قیمت قلع در سال 2022 و 2023 بازبینی به عمل آوردند و ارقام قبلی را کاهش دادند. پیشتر تصور می‌شد قلع در سال 2022 و 2023 میانگین قیمت 31،650 دلار به ازای هر تن و 33،000 دلار به ازای هر تن را ثبت کند اما کارشناسان در جریان بازبینی‌های خود قیمت ‌های مذکور را به ترتیب به 30،000 دلار به ازای هرتن و 20،000 دلار به ازای هر تن تغییر دادند.
• عاملی که باعث شده کارشناسان قیمت‌های پیش‌بینی شده برای قلع را کاهش دهند رخدادهایی است که در سمت تقاضا در جریان است زیرا این رخدادها موجب شده چشم‌انداز تقاضا به طور چشمگیری کاهش پیدا کند. کاهش چشم‌انداز تقاضا در حالی است که تولید تقریبا بدون هیچ وقفه‌ای ادامه خواهد داشت. این شرایط باعث خواهد شد تولید از تقاضا پیشی بگیرد و بازار با عرضه مازاد مواجه شود. رخدادهایی که باعث کاهش چشم‌انداز تقاضا برای قلع شده‌اند عبارتند از: تضعیف اصول بنیادین حاکم بر اقتصاد جهان، افزایش قیمت دلار، بالا بودن نرخ تورم در جهان.
• انتظار می‌رود قیمت قلع در ماه‌های باقیمانده تا پایان سال 2022 و همچنین در سال 2023 یک سیر نزولی را طی کند زیرا روند کاهش رشد اقتصادی جهان همچنان ادامه خواهد یافت و از سوی دیگر اقتصادهای بزرگ جهان دچار رکود خواهند شد.
• در بلند‌مدت قیمت قلع یک روند صعودی را طی خواهد نمود زیرا تقاضا برای این محصول همچنان در سطح بالایی قرار خواهد داشت و از سوی دیگر مازاد عرضه که هم اکنون در بازارها جریان دارد از سال 2024 به بعد کاهش پیدا خواهد کرد.


فایل نمونه

گزارش تحلیلی قلع



کلیه‌ی حقوق مادی و معنوی وب‌سایت و گزارش‌ها و اطلاعات وابسته به آن، محفوظ و متعلق به بیزریپورت است.
× چگونه می توانم به شما کمک کنم ؟