منو



خلاصۀ مدیریتی

• همانطور که انتظار می‌رفت، به تدریج نشانه‌هایی بروز یافته که نشان‌دهنده کاهش سرعت رالی شکل‌گرفته در قیمت سنگ‌آهن است. این موضوع بیانگر آن است که طی ماه‌های آتی قیمت سنگ آهن روندی نزولی خواهد داشت.
• به نظر می‌رسد سطح بالای تقاضا از سوی صنعت جهانی فولاد و تولیدکنندگان چینی در نیمه نخست سال 2021 به اوج خود رسیده و از این پس یک خط سیر نزولی خواهد داشت. بنابراین انتظار می‌رود در شرایطی که عرضه جهانی رو به بهبود گذاشته، ثبات بر بخش تقاضای سنگ آهن حاکم گردد.
• کارشناسان پس از بازنگری بر پیش‌بینی‌های به‌عمل آمده برای میانگین قیمت سنگ آهن در سال 2021، این رقم را از 160 دلار به 170 دلار در هر تن افزایش دادند. از آن جا که رالی قیمت سنگ آهن باعث شد تا قیمت این فلز در نیمه نخست سال 2021 به سطحی نسبتاً بالاتر از حد انتظارات افزایش پیدا کند، بنابراین میانگین قیمت‌ها نسبت به آنچه در پیش‌بینی سال 2021 لحاظ شده بود، بالاتر خواهد بود.
• کارشناسان بر این باورند که پس از سال 2021، قیمت سنگ آهن کماکان دنباله‌روی همان سیر نزولی باشد که در چند سال اخیر شاهد آن بوده است. ضمن آن‌که کارشناسان پیش‌بینی می‌نمایند که میانگین قیمت سنگ آهن از 170 دلار در هر تن در سال 2021 به 75 دلار در هر تن تا سال 2025، کاهش پیدا کند.


فایل نمونه

گزارش تحلیلی سنگ‌آهن



کلیه‌ی حقوق مادی و معنوی وب‌سایت و گزارش‌ها و اطلاعات وابسته به آن، محفوظ و متعلق به بیزریپورت است.
× چگونه می توانم به شما کمک کنم ؟