منو



خلاصۀ مدیریتی

  • از آن‌جا که وقفه‌ها در روند عرضه همزمان با رشد قوی تقاضا باعث شد تا در سه‌ماهه دوم سال 2019، یک رالی قیمت در بازار سنگ‌آهن شکل بگیرد و این مسأله میانگین قیمت‌ها را از ابتدای سال تاکنون به سطح بالاتر سوق داده است، کارشناسان پس از بازنگری، پیش‌بینی برای میانگین قیمت سنگ‌آهن در سال 2019 را از رقم قبلی 80 دلار در هر تن به 90 دلار در هر تن افزایش دادند.
  • کارشناسان معتقدند که قیمت سنگ‌‌آهن به بالاترین سطح ممکن رسیده و از این پس، طی مدت باقی‌مانده از سال جاری نسبت به سطوح نقدی کنونی، کاهش خواهد یافت؛ این مسأله به کاسته شدن از شدت مسائل و مشکلات در سمت عرضه و کاهش موقتی تقاضای چین به دلیل تقویت یوآن چین نسبت داده می‌شود.
  • در حالی که انتظار می‌رود قیمت سنگ‌آهن در ماه‌های آتی اندکی کاهش یابد، اما از سوی دیگر نیز بعید به نظر می‌رسد قیمت‌ها کاهش چشمگیری را تجربه کنند. محرک‌های رشد اقتصادی که توسط دولت چین و در راستای تثبیت روند رشد اقتصادی در این کشور اتخاذ شده و تاکنون تأثیر بسیار مثبتی بر رشد تولید فولاد داشته است، از این پس در سال‌های 2019 و 2020 نیز رشد قوی تولید فولاد را در پی خواهد داشت؛ به خصوص از آن جهت که تشدید جنگ تجاری میان این کشور و ایالات متحده آمریکا بازار تقاضا برای سنگ‌آهن را پررونق کرده است.


فایل نمونه

گزارش تحلیلی سنگ‌آهن



کلیه‌ی حقوق مادی و معنوی وب‌سایت و گزارش‌ها و اطلاعات وابسته به آن، محفوظ و متعلق به بیزریپورت است.
× چگونه می توانم به شما کمک کنم ؟