منو



خلاصۀ مدیریتی

دیدگاه‌های اصلی

  • از آن‌جاکه مقامات چینی با هدف حمایت بیشتر از تداوم روند رشد اقتصادی و مصون داشتن آن از تبعات منازعه تجاری به‌وجود آمده با ایالات متحده آمریکا که باعث شده تولید فولاد و به تبع آن، تقاضا برای سنگ‌آهن طی نیمه دوم سال 2018 افزایش یابد، یک خط‌مشی مالی انبساطی‌تر اتخاذ کردند، در سالی که پیش رو است، قیمت‌ها از سطح بالاتری روند صعودی خود را آغاز خواهند کرد. بر همین اساس، پیش‌بینی‌ها درباره میانگین قیمت سنگ‌آهن برای سال 2019، پس از بازنگری، از رقم قبلی 54 دلار به 60 دلار در هر تن افزایش یافت.
  • پیش‌بینی‌ها همچنان بیانگر آن هستند که میانگین قیمت‌ها در سال 2019 نسبت به بهای نقدی کنونی که بالغ بر 73 دلار در هر تن می‌باشد، در سطح پایین‌تری قرار خواهد گرفت. البته افزایش فعالیت‌های ساخت و ساز در چین به دلیل افزایش تعداد پروژه‌های زیربنایی تأیید شده، مانع از هرگونه کاهش شدید قیمت‌ها در ماه‌های آتی خواهد شد.
  • این دیدگاه به قوت خود باقی است که در سال‌های آینده قیمت سنگ‌آهن روند نزولی خواهد داشت، زیرا رشد اقتصادی کشور چین بار دیگر از تکیه بر صنایع سنگین فاصله گرفته و بر بخش خدمات متمرکز خواهد شد که این مسأله تقاضا برای سنگ‌آهن را کاهش می‌دهد.


فایل نمونه

گزارش تحلیلی سنگ‌آهن- فصل اول 2019



کلیه‌ی حقوق مادی و معنوی وب‌سایت و گزارش‌ها و اطلاعات وابسته به آن، محفوظ و متعلق به بیزریپورت است.
× چگونه می توانم به شما کمک کنم ؟