منو



خلاصۀ مدیریتی

• کمبودی که هم اکنون در بازار روی تصفیه شده وجود دارد تا انتهای سال 2022 همچنان ادامه پیدا خواهد کرد زیرا سطح تولید مجتمع‌های بزرگ ذوب و پالایش جهان در سطح پایینی قرار دارد.
• انتظار می‌رود در نیمه دوم سال 2022 قیمت روی یک روند نزولی را طی کند. با توجه به این موضوع پیش‌بینی‌های فصل قبل کارشناسان در خصوص میانگین قیمت روی در سال 2022 همچنان به قوت خود باقی است و کماکان پیش‌بینی می‌شود در سال 2022 روی میانگین قیمت 3،500 دلار به ازای هر تن را ثبت نماید.
• قیمت حامل‌های انرژی در جهان افزایش پیدا کرده، نرخ تورم در سطح بالایی قرار دارد و نرخ بهره بانکی نیز بالا رفته است. این رخدادها باعث خواهد شد حجم فعالیت‌های اقتصادی در جهان روز به روز کاهش پیدا کند. با کاهش فعالیت‌های اقتصادی مصرف فولاد تقلیل خواهد یافت که بر این اساس کارخانجات فولادسازی مجبور خواهند شد سطح تولید خود را پایین بیاورند. به موازات این اتفاق تقاضا برای روی کاهش پیدا خواهد کرد زیرا یکی از حوزه‌های مهم مصرف روی تولید فولاد گالوانیزه است.
• پیش‌بینی می‌شود در سال 2022 قیمت فولاد به اوج خود برسد و پس از آن قیمت این محصول روند نزولی به خود بگیرد که این روند در سه تا پنج سال آینده همچنان ادامه پیدا خواهد کرد.


فایل نمونه

گزارش تحلیلی روی



کلیه‌ی حقوق مادی و معنوی وب‌سایت و گزارش‌ها و اطلاعات وابسته به آن، محفوظ و متعلق به بیزریپورت است.
× چگونه می توانم به شما کمک کنم ؟