منو



تحلیل بازار‌محصولات‌الکترونیکی‌مصرفی ایران

همراه با پیش‌بینی 5 ساله تا سال 2021


خلاصۀ مدیریتی

توسعه بازار محصولات الکترونیکی مصرفی در ایران به‌واسطه تحریم‌ها و بحران‌های اقتصادی پیشرفتی نداشت، اما اکنون این بازار از لحاظ عملکرد وارد دوران قوی‌تری شده است؛ دورانی که فروشندگان از نرخ‌های نفوذ نسبتاً پایین دستگاه‌های الکترونیکی مصرفی بهره‌برداری خواهند نمود، قدرت خرید مردم افزایش خواهد یافت و ویژگی‌های جمعیتی، حمایت‌کننده خواهند بود. اگرچه سناریوی اصلی که کارشناسان برای بازار محصولات الکترونیکی مصرفی در ایران در نظر می‌گیرند مثبت است اما به دلیل وجود چالش‌های اجرایی نظیر تعرفه‌های بالا و وجود یک بازار غیررسمی بزرگ، ریسک‌هایی که بازار محصولات الکترونیکی با آن‌ها مواجه است به سمت ریسک‌های نامطلوب، متمایل است و در سطح ملی نیز به دلیل روابط متزلزل و غیر قابل اتکا با ایالات متحده و عربستان سعودی، ریسک سیاسی همچنان در سطح بالایی باقی می‌ماند.


فایل نمونه

تحلیل بازار‌محصولات‌الکترونیکی‌مصرفی ایران



کلیه‌ی حقوق مادی و معنوی وب‌سایت و گزارش‌ها و اطلاعات وابسته به آن، محفوظ و متعلق به بیزریپورت است.
× چگونه می توانم به شما کمک کنم ؟