صنعت مواد غذایی و نوشیدنی ایران در مدت پیشبینی تا سال 2020 فرصتهای رشد بیشماری ارائه خواهد کرد. جمعیت انبوه مصرفکنندگان جوانی که به مصرف محصولات غربی گرایش دارند و همچنین بهبود شرایط اقتصاد کلان در این کشور، علت این پتانسیل بالای رشد است. شرکتهای چندملیتی تولیدکننده مواد غذایی و نوشیدنی، بهویژه از اروپا و کشورهای حوزه خلیج فارس، سرمایهگذاری در این بخش را افزایش خواهند داد. با این وجود، پیشبینی میشود فضای عملیاتی در ایران بهدلیل وجود تعداد بالای مراکز غیررسمی خردهفروشی مواد غذایی و فضای دشوار کسبوکار همچنان چالشبرانگیز باقی بماند.
پاسخی بگذارید