بهرغم وجود چالشهای ساختاری فراوان، چشمانداز بازار مواد غذایی و نوشیدنی در ایران به طور کلی مثبت ارزیابی میشود. انتظار میرود رشد اقتصادی کشور طی فصلهای آتی از روند پرشتابی برخوردار گردد و در حالی که بعید به نظر میرسد سرمایهگذاری خارجی در ایران با رونق مواجه شود، انتظار میرود تمایل شرکتهای خارجی به طیف وسیعی از صنایع در ایران به تدریج رو به افزایش گذارد. در بازار مواد غذایی و نوشیدنی که افزایش میانگین درآمدها منجر به رشد یکنواخت فروش در آن شده است، فرصتهای رشد اساساً در اختیار برندهای داخلی است و این مسأله از محدودیتهای ارائه خدمات و فروش محصولات توسط خردهفروشان خارجی ناشی میشود.
پاسخی بگذارید