منو



گزارش تحليل صنایع خاورمیانه


خلاصۀ مدیریتی

v  صنعت زیربنایی

به‌رغم بهبود چشم‌اندازهای صنعت ساخت‌وساز در سال 2016، باورها بر این است که شرکت‌های داخلی همچنان بازار رقابت را در دست خواهند داشت. بخش ساخت‌وساز، با توجه به اوضاع نابسامان امنیت منطقه‌ای، سیاست‌های مالی سختگیرانه و هزینه‌های بالای کار، همچنان در جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی با مشکلاتی دست و پنجه نرم خواهد کرد.

v  صنعت خودرو

شرکت اتصالات همچنان طلایه‌دار ارائه خدمات اینترنتی به خودروهای متصل به این تجهیزات، از طریق همکاری با شرکت نیسان، می‌باشد. انتظار می‌رود طی سال آینده و از آن‌جایی که اپراتورهای مخابراتی با توسل به استراتژی‌های  عمق‌دهنده و امتیازبخش، به دنبالی راهی برای جبران کندی رشد بازار تلفن همراه هستند، همکاری‌های مشابه بیشتری میان خودروسازان و شرکت‌های مخابراتی شکل بگیرد.

v    صنعت برق

پیش‌بینی‌ها درباره ظرفیت انرژی‌های تجدیدپذیر در منطقه خاورمیانه و شمال‌ آفریقا، به برخی روندهای کلیدی اشاره می‌کند که نکاتی را درباره آینده صنایع انرژی‌های تجدیدپذیر در این منطقه طی ده سال آینده روشن می‌سازد.

v  مواد و محصولات دارویی

کشورهای عضو شورای همکاری خلیج‌فارس، به‌ویژه عربستان سعودی و امارات متحده عربی، از مهم‌ترین بازارهای هدف فروش محصولات دارویی بیولوژیک در پهنه گسترده خاورمیانه و شمال آفریقا خواهند بود. طی سریع روند تأیید داروها، سیستم‌های پیشرفته مراقبتی و درمانی و تسهیل پرداخت هزینه دارو و درمان برای بیماران و نیازمندان به این خدمات، ازجمله عوامل مؤثر در سودآوری این صنعت برای شرکت‌های داروسازی خواهند بود.

v  نفت و گاز

صادرکنندگان نفت خام خاورمیانه، جهت آمادگی برای ورود نفت ایران به بازار صادرات، تخفیف‌های بالاتری در بازارهای اروپایی قائل خواهند شد. روسیه درحالی وارد نبرد قیمتی در خاورمیانه خواهد شد که تشدید رقابت به نفع پالایشگاه‌های اروپایی خواهد بود.

v  صنعت مخابرات

: موج مشارکت با فروشندگان تجهیزات مخابراتی در سال 2015، برای ارائه اینترنت پهن‌باند و تکنولوژی مجازی‌سازی توابع شبکه، اهمیت اپراتورهای فعال در شورای همکاری خلیج‌فارس را در ارائه خدمات نوین و کاهش تهدید بلندمدت از جانب ارائه‌دهندگان طرف سوم محتوای او.تی.تی.، همچنان حفظ خواهد کرد.

v  صنایع معدنی

رفع تحریم‌ها در تاریخ 17 ژانویه، آثار مثبت آنی بر بخش استخراج معادن ایران نخواهد داشت، چرا که این صنعت، طی سال‌های آینده با مشکلات دست‌وپاگیر فراوانی مواجه خواهد شد.


فایل نمونه

گزارش تحليل صنایع خاورمیانه



کلیه‌ی حقوق مادی و معنوی وب‌سایت و گزارش‌ها و اطلاعات وابسته به آن، محفوظ و متعلق به بیزریپورت است.
× چگونه می توانم به شما کمک کنم ؟