منو



تحلیل بازار کالا- مهر 1397


خلاصۀ مدیریتی

پیش‌بینی درباره فشارهای نزولی بر قیمت اکثر کالاها که در هفته‌های اخیر مورد انتظار بود، تغییر یافته و اکنون کارشناسان بر این باورند که در مدت باقی‌مانده از سال جاری، قیمت‌های نفت، فلزات غیرآهنی و برخی کالاهای کشاورزی و به طور مشخص گندم و پنبه رو به افزایش خواهند بود.

مجموعه عواملی چون تضعیف داده‌های مربوط به رشد اقتصادی در چین، تداوم نگرانی‌ها در خصوص تنش‌های تجاری و تقویت ارزش دلار، طی هفته‌های اخیر قیمت کل کالاها را تحت تأثیر سوء قرار داده‌اند.

انتظارات درباره مجموعه کالاها عمدتاً حاکی از یک روند نامساعد و منفی هستند و فراتر از شرایط حاصل از اصول بنیادین در این بازارها بوده‌اند؛ بازارهایی که در مورد برخی کالاها مانند نفت و مس، روند محدودیت عرضه در آن‌ها ادامه دارد.

روندهای پویای تقاضا برای فلزات در چین در حال تغییر است؛ دولت چین در جولای اعلام کرد که با هدف حمایت از رشد اقتصادی این کشور، در جهت تخصیص زودهنگام منابع مالی و پیشبرد سریع‌تر روند اجرای پروژه‌های مهم و در دست احداث بخش زیرساخت، اقدامات لازم را انجام خواهد داد. در حال حاضر دیدگاه‌های مطلوبی درباره رشد تقاضای فلزات چین در نیمه دوم سال 2018 شکل گرفته و این در حالی است که تقاضا در این بخش طی سال‌های گذشته به طور مستمر رو به کاهش بوده است.


فایل نمونه

تحلیل بازار کالا- مهر 1397



کلیه‌ی حقوق مادی و معنوی وب‌سایت و گزارش‌ها و اطلاعات وابسته به آن، محفوظ و متعلق به بیزریپورت است.
× چگونه می توانم به شما کمک کنم ؟