منو



خلاصۀ مدیریتی

  • با وجود دیدگاه‌های محتاطانه‌تر نسبت به برآوردهای تجمعی کارشناسان بلومبرگ درباره قیمت کالاها به‌ویژه در دوره کوتاه‌مدت، به‌طور کلی دیدگاه‌های مساعدی درباره قیمت‌ها در نیمه دوم سال جاری و همچنین سال 2019 وجود دارد.
  • بررسی زیربخش‌ها باعث شده تا کارشناسان دیدگاه‌ نزولی درباره قیمت‌های نفت و موضع خنثی درباره فلزات صنعتی و فلزات گرانبها را در کوتاه‌مدت حفظ نمایند. بدین ترتیب، در حال حاضر همان فرضیه‌های کمتر از برآوردهای تجمعی درباره قیمت فلزات در سال جاری به قوت خود باقی است.
  • در مورد نفت، اگرچه پیش‌بینی قیمت در سال 2018 بسیار فراتر از برآوردهای تجمعی است، اما دیدگاه کارشناسان برای یک عقب‌گرد کوتاه‌مدت قیمت‌ها، هنگامی که با موقعیت‌های سفته‌بازانه به‌شدت صعودی مقایسه می‌شود، در تضاد است.
  • بررسی یک چشم‌انداز دوازده ماهه باعث حفظ دیدگاه بسیار مثبت درباره کالاها شده است. به بیان دقیق‌تر، یک رشد قوی در قیمت‌های نفت در اواخر سال جاری مورد انتظار است؛ همچنین دیدگاه‌ها درباره قیمت فلزات صنعتی و کالاهای کشاورزی مساعد هستند.
  • احتمال وقوع یک جنگ تجاری میان آمریکا و چین ممکن است تجارت جهانی فلزات و غلات را تحت تأثیر قرار داده و ریسک‌های نامطلوبی بر قیمت این کالاها تحمیل نماید.


فایل نمونه

تحلیل بازار کالا



کلیه‌ی حقوق مادی و معنوی وب‌سایت و گزارش‌ها و اطلاعات وابسته به آن، محفوظ و متعلق به بیزریپورت است.
× چگونه می توانم به شما کمک کنم ؟