منو



خلاصۀ مدیریتی

قیمت کالاها پس از تجربه یک شروع قوی، تا سال 2018 افت می‌کند. در حالی که پیش بینی می‌شود قیمت اکثر کالاها نسبت به یک سال گذشته به سطوح بالاتر افزایش یابند، اما سرعت این افزایش قیمت‌ها پس از دو سال روند مطلوب رشد، به شدت کاهش خواهد یافت.

پیش‌بینی برای قیمت هر بشکه نفت برنت در سال 2018 به میزان قابل توجه (14 درصد) افزایش یافت و به 65 دلار رسید، با این وجود در حال حاضر قیمت‌ها بیش از حد بالا هستند. از آن‌جا که در هفته‌های آینده اصول بنیادین نسبت به فصل گذشته تضعیف خواهند شد، کاهش قیمت‌ها به سطوح پایین‌تر نیز مورد انتظار است. به عنوان مثال، در ماه ژانویه حاشیه سود پالایش ایالات متحده رو به کاهش رفت و پیش‌بینی می‌شود تقاضای نفت پالایشگاهی طی دو ماه آینده با یک رکود کلی مواجه گردد.

کندی آهنگ رشد اقتصاد چین، به‌ویژه رشد اقتصادی متأثر از بخش ساخت و ساز، باعث خواهد شد قیمت فلزات صنعتی درماه‌های آتی با رکود مواجه شود. داده‌های با فرکانس بالا نشان می‌دهند، بازار املاک و مستغلات در حال بروز نشانه‌هایی از روند نزولی قیمت‌ها است.

چشم‌انداز در روزهای پایانی سال، به‌ویژه در مورد نفت مثبت‌تر است. به طور کلی در سال 2018 غلات و کالاهای نرم عملکرد بهتری خواهند داشت. پیش‌بینی می‌شود قیمت غلات پس از چند سال رکود جهش ملایمی را تجربه نماید.


فایل نمونه

تحلیل بازار کالا



کلیه‌ی حقوق مادی و معنوی وب‌سایت و گزارش‌ها و اطلاعات وابسته به آن، محفوظ و متعلق به بیزریپورت است.
× چگونه می توانم به شما کمک کنم ؟