منو



تحلیل بازار کالا- آبان 1397


خلاصۀ مدیریتی

  • با توجه به تشدید تنش‌های تجاری میان ایالات متحده آمریکا و چین، شرایط اصول بنیادین در بازارها و تأثیر آن بر قیمت‌کالا طی دوره کوتاه‌مدت چالش‌برانگیز خواهد بود و این بدان معناست که احتمالاً طی هفته‌های آتی کالاها به ندرت افزایش قیمت خواهند داشت. اگرچه از نظر کارشناسان، انتظارات در این‌باره، فراتر از ماحصل شرایط اصول بنیادین حاکم بر این بازارها بوده‌اند، اما دور تازه‌ تعرفه‌ها و نگرانی پیرامون رشد اقتصادی جهان همچنان تأثیر سوئی بر کالاها خواهد داشت.
  • البته کارشناسان هنوز بر این باورند که قیمت‌‌های کالاها که به پایین‌ترین سطح خود رسیده بود، رو به بهبود گذاشته‌اند و چشم‌انداز 12 ماه آتی برای این بازارها همچنان مثبت ارزیابی می‌شود که علت این مسأله تقویت اصول بنیادین یا آغاز روندی به سوی این وضعیت پایدار است.
  • مقامات چینی در پشت صحنه مقابله با شرایط ناشی از تشدید تنش میان چین و آمریکا، به رفتارهایی روی آورده‌اند که حاکی از افزایش پایبندی آنان به حمایت از رشد اقتصادی این کشور، در واکنش به موانع بین‌المللی و داخلی است.
  • از سرگیری روند سرمایه‌گذاری‌ها در چین، مانعی در برابر تأثیرگذاری افزایش تنش‌های تجاری بر انتظارات سرمایه‌گذاران خواهد بود و بازارهای فلزات در این کشور از آن‌چه قیمت‌های کنونی نشان می‌دهند، با محدودیت بیشتری مواجه است. این دو مسأله، دیدگاه مساعد کارشناسان درباره قیمت‌های فلزات در هر دو گروه فلزات آهنی و غیرآهنی را تقویت می‌کند.


فایل نمونه

تحلیل بازار کالا- آبان 1397



کلیه‌ی حقوق مادی و معنوی وب‌سایت و گزارش‌ها و اطلاعات وابسته به آن، محفوظ و متعلق به بیزریپورت است.
× چگونه می توانم به شما کمک کنم ؟