منو



تحلیل بازار کالا- خرداد99


خلاصۀ مدیریتی

  • انتظار می‌رود روند احیای رشد اقتصادی که در اثر شیوع بیماری کووید 19 دچار رکود شده بود، در نیمه دوم سال 2020 پرشتاب‌ گردد و طی دوازده ماه آتی قیمت اکثر کالاها به سطحی بالاتر از قیمت‌های کنونی افزایش یابد.
  • با این وجود، خاطرنشان می‌شود که عدم قطعیت‌ها در حوزه‌های اقتصادی و ژئوپلتیک رو به افزایش هستند و احیای رشد اقتصادی در جهان مسیر ناهمواری را طی خواهد کرد که همین مسأله باعث خواهد شد تا در سال 2020 قیمت‌ها همچنان در نوسان باشند و در بسیاری از موارد حتی به کمتر از سطح خود در ماه ژانویه کاهش یابند.
  • در چنین فضای دشواری، انتظار می‌رود طلا به لحاظ افزایش قیمت نسبت به سایر کالاها پیشتاز باشد، در حالی که قیمت نفت طی فصل‌های آتی کماکان روند صعودی طی خواهد کرد. کارشناسان دیدگاهی خنثی در خصوص قیمت‌های فلزات در کوتاه‌مدت دارند و انتظار می‌رود که در میان کل مجموعه فلزات، این فلزات آهنی باشند که عملکرد بهتری از خود نشان خواهند داد.
  • با توجه به روند مطلوب عرضه محصولات کشاورزی در جهان و فروکش کردن نگرانی‌ها درباره عرضه مواد غذایی و خط‌مشی‌های حمایتی از صنایع داخلی که کشورها اتخاذ کرده‌اند، انتظار می‌رود سطح پایین قیمت‌های این کالاها همچنان استمرار یابد. البته، به استثنای برنج و گوشت که قیمت‌های این دو محصول برای مدت کنونی در سطح بالا باقی خواهند ماند.


فایل نمونه

تحلیل بازار کالا- خرداد99



کلیه‌ی حقوق مادی و معنوی وب‌سایت و گزارش‌ها و اطلاعات وابسته به آن، محفوظ و متعلق به بیزریپورت است.
× چگونه می توانم به شما کمک کنم ؟