· تحلیل طرف عرضه و روند تقاضا
· تقسیمبندی تفصیلی از محصولات داخلی و بینالمللی
· حجم و ارزش تاریخی، سهم بازار شرکتها و برندها
· پیشبینی 5ساله از روند و رشد بازار
· تولید، واردات و صادرات به تفکیک مقاصد
· روششناسی استوار و شفاف تحقیق بازار
· اندازه بازار ماءالشعیر در ایران چقدر است؟
· اصلیترین برندها در بازار ایران کدام است؟
· در میزان فروش ماءالشعیر کم الکل با کیفیت بالا در وضعیت رکود اقتصادی جهانی چه تغییراتی ایجاد شده است؟
· محبوبترین طعم در بین ماءالشعیرهای بدون الکل، چه طعمی است؟
· فرصتهای بازار برای ماءالشعیرهای سالم (نظیر ماءالشعیرهای کم کالری و …) چگونه است؟
· آیا قانون ممنوعیت رانندگی در صورت مصرف نوشیدنیهای الکلی، تأثیر مثبتی بر فروش ماءالشعیرهای بدون الکل داشته است؟
· آیا وضعیت رکود اقتصادی به بهبود عملکرد ماءالشعیرهای داخلی در مقابل انواع وارداتی آن کمک نموده است؟
· کسب اطلاعات کلیدی در مورد رهبران بازار (دارندگان بیشترین سهم بازار)
· رصد روندهای کلیدی صنعت
· پایش فرصتها و تهدیدها
· کسب اطلاعات کلیدی در مورد برند و بازاریابی
· کسب آگاهی از استراتژی و توسعه بازار
· شناسایی دقیق عوامل فروش و عرضه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *
دیدگاه
نام *
ایمیل *
وبسایت
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.
پاسخی بگذارید