بازار مواد غذایی و نوشیدنیهای ایران در سال 2020 هم کماکان با رکود در رشد مواجه خواهد بود که این مسأله اساساً به کاهش قدرت خرید مصرفکنندگان آن هم در بحبوحه سطح بالای نرخ تورم، نرخ بالای بیکاری، افزایش قیمت بنزین و اتخاذ تدابیر خطمشی انقباض مالی توسط دولت نسبت داده میشود. در گزارش فصل جاری، پیشبینی میشود محصولات غذایی و نوشیدنیهای اساسی ارزانقیمت، محبوبیت بیشتری در میان ایرانیان به دست آورند. احتمالاً صنعت تولید مواد غذایی و نوشیدنی کشور از سال 2021 احیا خواهد شد که البته وجود تنشهای ژئوپلتیک در منطقه ریسک نامطلوبی را بر پیشبینیها تحمیل میکند.
پاسخی بگذارید