منو



خلاصۀ مدیریتی

  • با توجه به این‌که علی‌رغم افزایش مصرف فولاد، قیمت‌ها در چین همچنان ضعیف هستند و این مسأله بر میانگین قیمت جهانی تأثیر خواهد گذاشت، کارشناسان پس از بازنگری، رقم پیش‌بینی شده برای میانگین قیمت جهانی فولاد در سال 2019 را از 700 دلار در هر تن به 650 دلار کاهش دادند.
  • در حالی که تقاضا از سوی بخش‌های زیربنایی و ساخت‌وساز در چین از ابتدای سال تاکنون به نحو بی‌سابقه‌ای افزایش یافته است و علت آن تأثیرگذاری تدابیر اتخاذ شده و هدفمند در جهت ایجاد رشد اقتصادی در این کشور بوده است، تولید فولاد در این کشور به شدت رو به افزایش گذاشته و این مسأله باعث عرضه فراوان در این بازار شده است.
  • با این وجود، اعتقاد بر این است که رشد تقاضای فولاد در چین از ظرفیت بیشتری برخوردار است، چرا که تدابیر اتخاذ شده با هدف تحریک رشد اقتصادی از نیمه دوم سال 2018 در حال اجرا می‌باشند و این مسأله توانسته با کمک به آغاز پروژه‌های زیربنایی و ساخت و ساز در این کشور، به‌تدریج منجر به بهبود رشد اقتصادی گردد.
  • به‌علاوه، با توجه به تشدید دوباره منازعه تجاری میان چین و ایالات متحده آمریکا، کارشناسان بر این باورند که دولت چین به احتمال فراوان در راستای حمایت بیشتر از صنایع داخلی این کشور و رشد اقتصادی بیشتر گام برخواهد داشت.


فایل نمونه

گزارش صنعت فولاد



کلیه‌ی حقوق مادی و معنوی وب‌سایت و گزارش‌ها و اطلاعات وابسته به آن، محفوظ و متعلق به بیزریپورت است.
× چگونه می توانم به شما کمک کنم ؟