منو



تحلیل بازار کالا- فروردین 99


خلاصۀ مدیریتی

  • در حال حاضر پیش‌بینی‌های صورت گرفته در خصوص قیمت‌های کالاها در سال 2020 به میزان قابل توجهی متفاوت از برآوردهای تجمعی انجام شده توسط کارشناسان بلومبرگ در همین زمینه می‌باشد و با آن اختلاف شدیدی دارد. با این وجود، با توجه به اختلالات شدید به وجود آمده در بازارهای مالی طی چند هفته گذشته، به نظر می‌رسد طی روزها و هفته‌های پیش رو، این اختلافات قابل ملاحظه میان پیش‌بینی‌ها و برآوردهای تجمعی کارشناسان بلومبرگ کماکان به قوت خود باقی باشد.
  • به‌رغم مداخلات متعدد بانک‌های مرکزی سراسر جهان برای بازگرداندن ثبات به بازارها، شیوع ویروس کرونا وضعیتی را بر بازارهای مالی کشورهای توسعه‌یافته حاکم گردانده که تاکنون بی‌سابقه بوده است و این کشورها را با دشواری‌های اقتصادی شدید مواجه کرده است؛ بر همین اساس و با توجه به شکل و دامنه واکنش‌های دولت‌ها در اتحادیه اروپا و آمریکای شمالی به این مسأله، نوسانات شدیدی در انتظار قیمت‌های اکثر کالا به وجود خواهد آمد.
  • طی یک ماه گذشته، کارشناسان بارها پیش‌بینی‌های خود درباره قیمت‌های کالاهایی از جمله مس و طلا در سال 2020 را مورد بازنگری‌های صعودی قرار دادند، این در حالی است که پیش‌بینی‌ها درباره قیمت فولاد، ذغال‌سنگ حرارتی و سرب کماکان به قوت خود باقی هستند. در مقابل، پیش‌بینی‌های مربوط به قیمت نفت برنت و روی، پس از بازنگری به ارقام پایین‌تر تنزل داده شدند.


فایل نمونه

تحلیل بازار کالا- فروردین 99



کلیه‌ی حقوق مادی و معنوی وب‌سایت و گزارش‌ها و اطلاعات وابسته به آن، محفوظ و متعلق به بیزریپورت است.
× چگونه می توانم به شما کمک کنم ؟