منو



تحلیل بازار کالا- تیر99


خلاصۀ مدیریتی

  • به‌دنبال روند پرشتاب احیای رشد اقتصادی که در ماه‌های می و ژوئن به‌ثبت رسید، انتظار می‌رود قیمت‌های اکثر کالاها طی دوازده ماه آتی، به سطحی بالاتر از بهای نقدی کنونی افزایش یابند.
  • اخیراً به‌واسطه عوامل متعدد از جمله احیای ملموس رشد اقتصادی در چین، روند جاری از سر گیری فعالیت‌ها در بازارهای توسعه‌یافته و همچنین در نظر گرفتن بسته‌های محرک کلان در جهت بهبود رشد اقتصادی که توسط اکثر کشورهای جهان ارائه شده، بازارهای کالایی به‌رونق دست یافته‌اند.
  • در چنین شرایطی، کارشناسان بر این باورند که قیمت طلا به سطوح بالایی که در سال 2011 ثبت کرده بود، افزایش خواهد یافت. این در حالی است که انتظار می‌رود قیمت‌های فلزات پایه نیز به‌واسطه تقویت اصول بنیادین عرضه و تقاضا در این بازارها، در نیمه دوم سال 2020 به سطوح بالاتر افزایش یابند. اگرچه قیمت نفت با کاهش شدیدی مواجه شده بود، اما کارشناسان دیدگاه مثبت مبنی بر افزایش قیمت نفت در طول چند فصل آتی را حفظ کرده‌اند.
  • با توجه به روند مطلوب عرضه فراوان محصولات کشاورزی، قیمت این کالاها در سطح پایین باقی خواهد ماند. انتظار می‌رود در میان مجموعه کالاهای دسته‌بندی‌شده در گروه غلات، ذرت به‌لحاظ افزایش قیمت، بهترین عملکرد را داشته باشد؛ همچنین شکر و روغن پالم نیز در میان کالاهای نرم، عملکردی بهتر از سایر محصولات دسته‌بندی‌شده در این گروه خواهند داشت.


فایل نمونه

تحلیل بازار کالا- تیر99



کلیه‌ی حقوق مادی و معنوی وب‌سایت و گزارش‌ها و اطلاعات وابسته به آن، محفوظ و متعلق به بیزریپورت است.
× چگونه می توانم به شما کمک کنم ؟