منو



تحلیل بازار کالا-آبان98


خلاصۀ مدیریتی

  • دیدگاه‌های خنثی درباره قیمت مجموعه کالاها در مدت باقی‌مانده از سال جاری حفظ شده‌اند، دیدگاه‌هایی که از ماه می تاکنون به قوت خود باقی‌ بوده‌اند. علت این تأکید کارشناسان بر دیدگاه کنونی ادامه شرایط چالش‌برانگیز حاکم بر اقتصاد کلان و وضعیت ژئوپلتیک در جهان می‌باشد.
  • به‌رغم حملات صورت گرفته علیه تأسیسات نفتی آرامکو عربستان در ماه سپتامبر، کارشناسان همچنان دیدگاه خنثی درباره قیمت نفت و نیز قیمت اکثر فلزات و کالاهای کشاورزی را حفظ کرده‌اند. البته در این میان، کارشناسان بر این باورند که طی هفته‌های آتی ریسک‌های مطلوبی پیش‌بینی‌های مربوط به قیمت نفت برنت را تهدید می‌کند.
  • کارشناسان در ماه سپتامبر بازنگری‌های نزولی متعددی بر پیش‌بینی‌های مربوط به قیمت اکثر کالاها انجام دادند که از جمله مهم‌ترین این کالاها می‌توان به نفت، مس، روی، فولاد، شکر و پنبه اشاره کرد. تنها بازنگری صعودی در مورد پیش‌بینی برای قیمت نیکل اتفاق افتاد.
  • پیش‌بینی می‌شود میانگین قیمت برخی کالاها به‌ویژه کالاهای بخش کشاورزی (بر مبنای میانگین قیمت یک‌ساله)، در سال 2020 اندکی بهبود یابد؛ اما اکثر کالاهای صنعتی از جمله نفت و اکثر فلزات در سال 2020 کاهش میانگین قیمت سالانه را تجربه خواهند کرد.


فایل نمونه

تحلیل بازار کالا-آبان98



کلیه‌ی حقوق مادی و معنوی وب‌سایت و گزارش‌ها و اطلاعات وابسته به آن، محفوظ و متعلق به بیزریپورت است.
× چگونه می توانم به شما کمک کنم ؟